בקיץ הזה טרגי, שני בני משפחת שפיגל טבעו ביום שישי האחרון בחוף נתניה. יששכר דוב (21) מאושפז במצב אנוש בבית החולים. האח הנעדר, אברהם ישעיהו (18), נעלם לאחר שנכנס למים עם אחיו.
כוחות משטרה, זק"א וצוללנים פועלים במאמצי חיפוש אינטנסיביים אחר אברהם. המשפחה שוחחה עם ynet, והביעה תקווה לבשורות טובות בהקדם.
הגר"ש שפיגל, ראש ישיבת חבורת "שפיגל", שלח מכתב לציבור שבו ביקש מחילה והציע חיזוק רוחני. במכתב הוא מתאר את הכאב ואומר: "בעיניים נפוחות מדמעות אני מבקש – שיאמר כל אחד בפה מלא שהוא מוחל". הוא קרא לתלמידיו להתחזק בענייני בין אדם לחברו ולפצות את הפגיעות בזולת, בתקווה לכך שבניו יזכו לרפואה מהירה.